Starbucks Nespresso illy Tassimo Dolce-Gusto Senseo Lavazza Blu
Expediem in maxim 24 ORE
produsele din stoc. Livram si sambata.
LIVRAREA E GRATUITA
pentru comenzile de peste 199 lei

IMPORTANT: Inainte de a returna produsele trebuie sa ne contactati folosind formularul de contact sau prin telefon la 0724 365 385.

 

Politica noastra de retur este de 10 zile lucratoare de la livrare. Daca au trecut 10 zile lucratoare de la livrarea produselor, din pacate nu va putem returna banii sau schimba produsele.

Daca doriti sa returnati produsele, acestea trebuie sa fie in ambalajul original, nefolosite si in aceeasi conditie in care le-ati primit.

Unele tipuri de produse nu pot fi returnate. Produsele perisabile cum ar fi produsele alimentare si bauturile (inclusiv capsulele/discurile de cafea), dar si cardurile cadou nu pot fi returnate, iar vanzarea lor este definitiva. 

Pentru a finaliza returul este nevoie sa ne furnizati factura sau dovada cumparaturii.

Va rugam nu returnati produsele direct producatorului si nici sa nu le trimiteti pe adresa noastra inainte de a ne contacta pentru a obtine detalii despre unde si in ce mod trebuie trimise.

Exista anumite situatii in care garantam doar o rambursare partiala: pentru orice produs care nu este in starea originala, este deteriorat sau lipsesc parti din el din motive care nu tin de noi, sau pentru orice produs care este returnat dupa mai mult de 10 de zile lucratoare de la livrare.

 

 

Rambursarea (acolo unde se aplica)

De indata ce returul Dvs este primit si inspectat, va vom trimite un email in care va anuntam ca am primit returul Dvs. Va vom anunta de asemenea decizia noastra in ceea ce priveste aprobarea sau respingerea rambursarii.

Daca rambursarea este aprobata, va fi procesata si un credit va fi aplicat automat cartii Dvs de credit sau metodei originale de plata. Daca ati facut plata cash la livrare, va putem trimite banii prin depunere sau transfer intr-un cont bancar deschis la o banca din Romania pe numele celui care a facut comanda, sau ii puteti folosi pentru a face o noua comanda in magazinul nostru.

 

 

Intarzierea sau lipsa rambursarii (acolo unde se aplica)

Daca nu ati primit inca rambursarea, primul lucru pe care trebuie sa-l faceti este sa va verificati contul bancar, apoi contactati compania de carte de credit deoarece s-ar putea sa dureze un timp mai indelungat pana cand rambursarea este afisata oficial. Urmatorul pas este sa va contactati banca. Deseori exista un timp de procesare inainte ca rambursarea sa fie afisata.

Daca ati parcurs toate aceste etape si inca nu ati primit rambursarea, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact sau la telefon 0724 365 385.

 

 

Produsele aflate la promotie (acolo unde se aplica)

Doar contravaloarea comenzilor la produse cu pretul intreg poate fi rambursata. Rambursarea nu este posibila in cazul produselor aflate la promotie.

 

 

Inlocuiri (acolo unde se aplica)

Inlocuim produse doar daca acestea sunt deteriorate sau defecte. Daca doriti sa schimbati un produs cu un acelasi produs, va trebui sa ne contactati folosind formularul de contact sau prin telefon la numarul 0724 365 385.

 

 

Cadouri

Daca produsul a fost inregistrat drept cadou si livrat direct Dvs, veti primi un credit cadou de valoarea returului. De indata ce primim si procesam returul, va vom expedia un certificat cadou.

Daca la cumparare produsul nu a fost inregistrat drept cadou, sau produsul a fost expediat la adresa cumparatorului care doreste sa vi-l ofere ulterior, vom trimite rambursarea catre cumparatorul care v-a oferit cadoul iar acesta va afla de retur.

  

 

Livrarea

Costul returului va fi suportat de catre Dvs si este nerambursabil. Daca primiti rambursarea unei comenzi, costul de livrare al returului va fi dedus din rambursare.

In functie de locul in care domiciliati, timpul in care primiti un produs pe care l-ati schimbat poate varia.

Daca expediati o comanda care depaseste contravaloarea sumei de 200 RON, ar trebui sa luati in considerare folosirea unui serviciu de transport care va ofera posibilitatea urmaririi livrarii si/sau asigurarea acesteia. Nu putem garanta ca vom primi returul Dvs.